Concurs in vederea ocuparii  a unui  post de inspector securitate treapta 1 (COR 541410), referent (cu atributii de casier ) treapta1 COR 331309 si agent securitate interventie cor 541416 – recrutare pentru o perioadă nedeterminată, funcție  contractuală, de execuție

  NR.   4920  / 13.11.2024

                                                                                A N U N Ţ

Serviciul Public de Pază Obiective de Interes Judeţean Ilfov, Oraș Voluntari, Bld Voluntari, nr. 94-96, Județul Ilfov, Cod fiscal 5466681, tel / 0314.329046 / fax 0314.329329  organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacantă în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 34/2023 si OUG 115/2023 art.VII alin.2 si alin 3  organizează concurs in vederea ocuparii  a unui  post de inspector securitate treapta 1 (COR 541410), referent (cu atributii de casier ) treapta1 COR 331309 si agent securitate interventie cor 541416 – recrutare pentru o perioadă nedeterminată, funcție  contractuală, de execuție .

Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  • g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  • h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA PENTRU FUNCȚIA DE AGENT  SECURITATE INTERVENȚIE (COR 541406)

  1. Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor  

cu actualizările ulterioare.

  1. Hotărârea nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a  Legii nr. 333 /2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor.

             3. Legea 319/2006 cu modificările si completările ulterioare, referitoare la sănătate și securitate în muncă.

4. Legea 307/2006 cu modificările si completările ulterioare, referitoare la apărare împotriva incendiilor.

5. Legea 295 din 2004 privind regimul armelor și munițiilor actualizată.

6. Hotarârea 11/17.01.2018 privind normele de aplicare a Legii 295/2004.

7. Legea nr.53/2003-Codul muncii cu modificările şi completările   ulterioare.

8. Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice.

9. Constitutia Romaniei.

BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA PENTRU FUNCȚIA DE INSPECTOR SECURITATE (COR 541410)

1. Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor  cu actualizările ulterioare.

2. Hotărârea nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor.

3. Legea 319/2006 cu modificările si completările ulterioare, referitoare la sănătate și securitate in munca.

4. Legea 307/2006 cu modificările si completările ulterioare, referitoare la apărare impotriva incendiilor.

5. Legea 295 din 2004 privind regimul armelor și munițiilor actualizată.

6.Hotararea 11/17.01.2018 privind normele de aplicare a Legii 295/2004.

7. Legea nr.53/2003-Codul muncii cu modificările şi completările   ulterioare.

8. Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice.

9. Constitutia Romaniei.

Bibliografie pentru postul de referent cu atributii de casier si evidenta/monitorizare achizitii publice

  • Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor economici, autorităților sau instituțiilor publice, actualizată;
  • Legea contabilității nr.82/1991, republicată cu modificările și completările ulterioare; 
  • Legea nr.53/2003-Codul muncii republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 273/2006 privind finantele publice locale, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată.
  • Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările și completările ulterioare; 
  • Hotararea nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale ale organizatiilor socialiste; 
  • Hotararea nr.395/2016 Norme metodologice aplicare legi achizitii publice;
  • Decretul 209/1976 privind aprobarea Regulamentului operatiilor de casierie;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.146/2002 privind formarea și utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată.
  • Ordinul nr.1235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.146/2002 privind formarea și utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului;
  • Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr.2861/09.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalulilor proprii;
  • Ordin nr. 2.634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;

     Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de execuție sunt urmatoarele  pentru fiecare  functie :

       Inspector de Securitate

     •Studii: medii ( Liceul cu bacalaureat) ;

     •Atestat pază;

     • Minim 5 ani vechime in domeniul pazei;

•Excelente abilități de organizare, analiză, planificare și control – evaluare;
•Abilitatea de a lucra cu oamenii, de a coordona echipe;
•Orientare spre satisfacția clientului/ beneficiarului;
•Abilităti in managementul vizual si managementul timpului;
•Foarte bune abilitați de comunicare si negociere;

•Dinamic, cu inițiativă, capabil să găsească soluții;
•Calități de formator;
•Disponibilitate pentru deplasări frecvente și program de lucru prelungit;
•Cunoștinte PC;
•Limba engleză – nivel mediu;
•Permis de conducere – categ. B;

 Referent

•  studii medii-diploma de bacalaureat;

• minim 5 ani vechime in domeniul economic;

• cunoștințe de operare PC Microsoft Office (Word, Excell), Internet Explorer, cunoașterea de programe contabile

• constituie un avantaj cunoașterea și utilizarea platformelor ForexePublic și  a Sistemul Electronic de Achiziții   Publice;

• abilități de comunicare.

Agent securitate intervenție

•    studii: generale/medii;

  • atestat profesional de agent de pază sau curs de calificare de agent de pază;
  • să nu aibă antecedente penale pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • vechime: nu necesită.

   Concursul se va organiza conform următorului calendar:

1. Publicarea anunțului în data de 18.11.2024;
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa : SPPOIJ Ilfov, Oraș Voluntari ,Bld Voluntari, nr.94-96, Județul Ilfov se va face în perioada 19.11.2024 – 02.12.2024  (inclusiv) , intre orele 09.00 – 12.00;
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs se va face în intervalul 03.12.2024 -05.12.2024
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 06.12.2024, ora 9.00;
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 06.12.2024, ora 12.00;
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 09.12.2024, ora 09.00;
7. Susţinerea probei scrise 10.12.2024, ora 10.00;
8. Afişarea rezultatului probei scrise 10.12.2024, ora 14.00;
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 10.12.2024, ora 16.00;
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 11.12.2024, ora 11.00;
11. Susţinerea interviului 12.12.2024 ora 10.00;
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 12.12.2024, ora 14.00;
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 12.12.2024, ora 16.00;
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 13.12.2024, ora 10.00;
15. Afişarea rezultatului final al concursului 16.12.2024, ora 10.00;

Art. 34. — În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui unui post temporar vacant.

 Art. 35. — (1) Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:

  • a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
  • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • i) curriculum vitae, model comun european.

(2) Modelul orientativ al adeverinței menționate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.

(3) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

(4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)—e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

(5) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

(6) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

(7) În funcție de decizia conducătorului autorității sau instituției publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului sau pot fi transmise de candidați prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platformele informatice ale autorităților sau instituțiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34.

(8) În situația în care candidații transmit dosarele de concurs prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platformele informatice ale instituțiilor sau autorităților publice, candidații primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceștia și au obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)—e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

(9) Transmiterea documentelor prin poșta electronică sau prin platformele informatice ale autorităților sau instituțiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) și (9), după caz, conduce la respingerea candidatului.

(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.

*Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea  acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare la sediul instituției angajatoare, programul concursului si documentele ce trebuiesc depuse se regasesc  și pe sit-ul institutiei.

Date de contact : Serviciul de Paza Obiective de Interes Iudetean Ilfov, CUI 5466681 Oras Voluntari, Bld Voluntari ,nr. 94-96, Jud. Ilfov, telefon: 0314.329.046 ,fax 0314.329.329 intre orele 09.00 – 12.00 de luni pana vineri inclusiv, e-mail: sppoijilfov@yahoo.com. Persoana de contact : Ilie Elena – secretar

Relatii suplimentare : 0314.329.046, web www.sppoijilfov.ro