ANUNT OCUPARE POST – SEF OBIECTIV SERVICII SECURITATE

NR. 4002/07.11.2023 

Serviciul Public de Pază Obiective de Interes Judeţean, Oraș Voluntari, Bld Voluntari, nr. 94-96, Județul Ilfov, Cod fiscal 5466681, tel/ 0314329046 / fax 0314329329 organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 34/2023 organizează concurs in vederea ocuparii unui post vacant de șef obiectiv servicii securitate ( COR 541414) – recrutare pentru o perioadă nedeterminata, funcție contractuală, de execuție,

Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
• a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
• b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
• c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
• d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
• e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
• f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
• g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
• h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:


• studii: liceul cu diplomă de bacalaureat;
• atestat pază;
• perfecționări ( specializări): Certificat de absolvire a cursului de pregătire teoretică și practică in domeniul armelor și munițiilor;
• vechime: minim 5 ani în domeniul armelor si munițiilor;


Concursul se va organiza conform calendarului următor:


  1. Publicarea anunțului în data de 14.11.2023;
  2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa : Serviciul Public de Pază Obiective de Interes Judeţean, Oraș Voluntari ,Bld Voluntari, nr.94-96, Județul Ilfov se va face în perioada 15.11.2023 – 28.11.2023 (inclusiv) , ora 12.00;
  3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs se va face în intervalul 29.11.2023 – 05.12.2023, ora 12.00;
  4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 05.12.2023, ora 12.00;
  5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 05.12.2023, ora 16.00;
  6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 06.12.2023, ora 12.00;
  7. Susţinerea probei scrise 11.12.2023, ora 10.00;
  8. Afişarea rezultatului probei scrise 11.12.2023, ora 15.00;
  9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 12.12.2023, ora 12.00;
  10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 12.12.2023, ora 15.00;
  11. Susţinerea interviului 13.12.2023, ora 10.00;
  12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 14.12.2023, ora 15.00;
  13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului14.12.2023, ora 16.00;
  14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 15.12.2023, ora 14.00;
  15. Afişarea rezultatului final al concursului 18.12.2023, ora 10.00;
    Art. 34. — În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui unui post temporar vacant.
    Art. 35. — (1) Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
    • a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
    • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
    • c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
    • d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
    • e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
    • f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
    • g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
    • h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
    • i) curriculum vitae, model comun european.
    (2) Modelul orientativ al adeverinței menționate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.
    (3) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
    (4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)—e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
    (5) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    (6) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
    (7) În funcție de decizia conducătorului autorității sau instituției publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului sau pot fi transmise de candidați prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platformele informatice ale autorităților sau instituțiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34.
    (8) În situația în care candidații transmit dosarele de concurs prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platformele informatice ale instituțiilor sau autorităților publice, candidații primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceștia și au obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)—e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
    (9) Transmiterea documentelor prin poșta electronică sau prin platformele informatice ale autorităților sau instituțiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
    (10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) și (9), după caz, conduce la respingerea candidatului.
    (11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție pe pagina web www.sppoijilfov.ro si la sediul instituției angajatoare:

Date de contact si relatii : Serviciul de Paza Obiective de Interes Iudetean Ilfov, CUI 5466681, Oras Voluntari, Bld Voluntari, nr. 94-96, judetul Ilfov, telefon: 0314.329.046, fax 0314329329 intre orele 09.00 – 12.00 de luni pana vineri inclusiv, e-mail: sppoijilfov@yahoo.com. Persoana de contact : Ilie Elena – secretar.

Relatii suplimentare : 0314.329.046, web www.sppoijilfov.ro

Director

Oprea Adrian


BIBLIOGRAFIE ANUNT

                                                                     ROMANIA

Consiliul judetean ilfov

SERVICIUL PUBLIC DE PAZĂ OBIECTIVE DE INTERES JUDEŢEAN

Oras Voluntari, Bld Voluntari , nr.94-96, Jud. Ilfov, Tel. 0314329046/fax 0314329329

NR. 4001/07.11.2023                                                    

BIBLIOGRAFIE

PENTRU POSTUL  DE SEF OBIECTIVE SERVICII SECURITATE


1.  Codul Muncii republicat si actualizat.

2.  O.U. nr. 23/2005 pentru modificarea si completarea Legii nr. 371/2004 privind infiintarea, organizarea si functionarea Politiei Comunitare. ( publicata in M.Of. nr. 256/28.03.2005).

3. Legea nr. 180/2005 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 23/2005. ( publicata in M.Of. nr. 502/14.06.2008).

4. Legea nr. 295/2004 privind regimul armelor si munitiilor. ( publicata in M.Of. nr. 256/28.03.2005).

5. H.G. nr.130/2005 (actualizată) pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.295/2004.

6. Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca.( publicata in M.Of. nr. 646/26.07.2006).

7. Legea nr.333/2003 modificată si completată.

8. H.G. nr.301/2012 modificată si completată.

DIRECTOR                                                               

Oprea Adrian

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *